Wednesday, May 4, 2011

jom lepak sini

Salam tengahari rabu....... hari ni masuk opis lambat ada urusan ngan gomen. cam tahu tahu kalau ada urusan gomen je buat hati ku sehangat api. ....nasib baik aku cool tadi sebab dah bagi cite cool, kalau tidak muka budak perempuan yg keja kat EPF tu dah kena letup ngan aku. Cool masalah duit EPF wa punya duit. ye tak.

Jom layan cite tentang sup ayam berlada hitam yang ada orang kepingin nak makan.



Cili api + bawang merah kecik + belacan diblend kering tuk goreng ngan kangkung.



Inilah hasilnya, dah lama tak goreng pedas sayur kangkung. tak cukup.sedap sangat kot.



Kentang ngan tomato mesti ada dalam sup ayam.



Rempah sup



Kaki ayam peberet yuyi , lepas ni dia boleh jalan laju.



Bahan tumisan.



Serbuk lada hitam blend sendiri.Memang saja simpan stok.



Sila langgan resepi secara percuma di sini, tak syak lagi. Jangan segan-segan ye, buat cam dapur sendiri.



Jangan lupa tutup periuknya dong.



Dah angkat sup ayamnya, baru tabur daun sup.


Selamat mencuba ye, perut dah laparlah belum makan lagi ni. Ratu kebaya ngan hantu dah baligh tengah tunggu nak makan sama-sama. Dorang tu tak boleh kalau tak nampak muka aku ni, tak lalu makan.Korang jangan beritahu dia plak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina