Tuesday, May 10, 2011

Kajian demi kajian.

Roger roger panas betul, bukan cuaca, kawasan sekeliling ni, cam bursa saham. Biasalah Auditor dimana-mana, naik putus urat leher aku ni. Dari tadi kaki ni tak reti nak duk diam.

Sekejap ke hulu sekejap ke hilir, barulah dapat rehat sekejap. Naik sesak nafas aku ni, sekejap tukar tu, sekejap tukar ni. Ya Allah ya tuhanku bagilah aku kesabaran. Bukan apa takut tiba-tiba penampar ni sampai je kat pipi yang manis tu.

Selepas kejadian rompakan , aku kehilangan harta yang paling berharga tu, jadi mulai sekarang, aku masak mengunakan dapur karen cakap omputih sila google sendiri.

Masak barli mengunakan cerek karan, air mendidih tapi barli tak masak. Kalau guna rice cooker masak barli mesti bolehkan. ini adalah kajian demi kajian yang aku lakukan selepas tak de tong gas.



cer teka cer teka dalam rice cooker ni apa?



Barli.Masak air barli dalam rice cooker boleh.



Air Barli

Aku ni kadang-kadang tak pastilah ngan boss aku ni, gila talak ke apa? Pantang je orang duk sini time , rehat, cam haram asyik nak hulur keja kat aku. Dia ni sekolah ke tak sekolah? Kenapa yek, tak boleh ke kasi masa sejam ni tu aku duk depan komputer ni.

eee peliknya aku ngan Nurul Himmah tu, bila plak aku masuk group tu, maaflah aku ni tak suka lah nak mengroupkan diri, bukan ke korang yang masukan aku dalam group korang. Manusia dalam dunia jadi jahat sebab jumpa ngan orang cam koranglah. Suka nak menghukum orang, hari ni hari tu haram, tak pernah mengkaji , pakai sedap mulut je.

kafadangfang afakufu tenfengokfok mufukafa difiyafa camfam bafabifi bifilifa takfak refetefi bafahafasafa.sifiyalfal.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina