Monday, August 15, 2011

Inez-ratu siput

Salam ramadhan ......................

Tajuk nak cilok traffic blog ratu .boleh gitu.

Apa yang tak kena pun tak tahu dari tadi , mata ni duk tersenggut-senggut, penyapu ke mana, sampah ke mana. Nak kata malam tadi lambat tidur tak jugak, rasanya ni bahana tidur cepat kot.

Jomlah ngantuk -ngantuk sambil update blog. Nak taip 5 atau 6 patah perkataan pun susah gara mata tersenggut -senggut. menjajau jari.

Tetiba plak ada roti steam yang disteam dalam microwave,ni rumah yuyi kalau kat  rumah aku guna pengukus.



sapu majerin naturei  ngan jem starwberry kemudian buh dalam bekas microwave.kalau sapu butter ngan kaya pun sodap.



steam selama 1-2 minit.yummy yummy sedap.Makan ketika panas, kalau dah sejuk cam keras sikit. Tak kisah nanti boleh steam balik.

jom layan bedak inez yang ratu bagi hari tu. Aku paksa yuyi  pakai bedak tu sebab nak tunjuk ngan ratu. Dah pakai , Yuyi cakap "boleh tahan gak bedak tu melekat".Bab make up dia memang dah pandai.  Akak tak boleh expose, segann ahhhh.Yuyi bolehlah bab bergaya hanya dihujung jari...............









Ambik gambar kat depan cahaya matahari ,tu yang terang benderang tu. Akak puas hati sangat ratu ngan bedak tu.Terima kasih. Yuyi tanya beli kat mana bedak tu?


Jumpa lagi dilain rancangan, rasa nak membuta tapi time keja, mata dari tadi nak lelap je.............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina