Tuesday, October 25, 2011

Juri mulut poka , minanas ngan Mr.nice guy- komen ko unik sangat.



klik tuk kuruskan badan.


Minanas ngan Mr.nice guy, hang kalau juri pertandingan masakan, boleh buat peserta buang air kecil ngan besar kat situ sekali. Korang bacalah sendiri komen dorang kat resepi roti gula aku tu.Mr.nice guy ngan minanas memang minat habis ngan aku sebab mengomen lebih dari sekali.

Lepas tepek resepi roti gula, aku nak lah tepek tempura nugget ayam resepi yg aku tepek kat blog hari tu, tengah taip bahan-bahannya 2 keping dada ayam, teringat plak nak jengah resepi roti gula tadi, nak tengok ada yg komen tak. Lepas baca komen poka tu, tak jadi aku tepek tempura nuggat ayam, terus aku tekan pangkah kat belah kanan. Terbengkalai cam tu je resepi  tempura aku tu, sapa yang pegi website tu nak search resepi tempura nugget ayam, pegi klik, mesti jumpa , "nama resepi ngan dua keping dada ayam", malas nak sambung sebab down  ngan komen dorang. down sangat kononnnn . kui kui kui kui.


Reply komen

Mr.nice guy ;
u jangan cam tu kang, semua pakat makan roti gula , sebab lepas makan 6 bulan je cerah masa

depan.

InsyaAllah i tak de kencing manis

Minanas ;
kenapalah hang cian kat gula, gula cian kat ko ye.

Mr.nice guy ;
minat kat i ye 3 kali mengomen.cer cakap.



Misi mencari Mr.nice guy ngan minanas. Orang kat luar kebanyakannya dah tak de keja kan, duk mengomen resepi-resepi mengalahkan mak mak lagi. Aku tak marah pun, bagi aku gelak adalah. Masaalahnya, dorang tak puas hati ngan gula, gula, gula dan gula.

Mr.nice guy, minanas, rumah i sebulan sekilo gula pun tak habis, i wat air manis kat opis je.cam manja plak guna i i ni kan.


HAPPY DEEPAVALI 2011

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina