Wednesday, October 5, 2011

keeping up with the kardishians

Salam hari rabu................


Kat sini aku nak legakan tekanan dari sesuatu yang buat aku nak marah sangat, aku nak luahkan, tak nak banyak,  sikit pun jadilah. Aku tengah geram ni ngan pihak yang berkenaan, tak ambik sampah kat kawasan rumah aku dah dekat 5 hari.

Baik korang ambik sebelum angin puting beliung menyerang. Aku cuba nak ingatkan je secara berhemah, sebab aku kalau dah marah hemah tu hilang melayang dibawa angin lalu. Bayangkanlah sampah aku bubuh dalam 3 lapisan plastik sampah yang paling tebal, besau sampai dirabak CT. ini menunjukkan betapa lamanya dorang tak ambik sampah .

cukup cukup , tak boleh marah lebih-lebih pagi cam ni, bak kata arwah mak , rezeki tak masuk.Aku tunggu dan lihat , bagi dorang peluang bertaubat.............kah kah kah


Jom layan kim kardshian.............Gambar mesti diambik dari posisi cam ni, sebab aku suka pandang perempuan dari posisi ni dulu(aset penting tu), lepas tu baru naik ke wajah.boleh gitu.



Firdaus nak kuruskan badan semenjak dua menjak ni

Suami bawak Firdaus main buaian dan berjoging di taman permainan setiap hari selama 1 atau 2 jam.


Hari pertama...................







Balik rumah tanya aku "mak! mak! perut Firdaus nampak kempis tak? Ada hati nak kempis pada hal baru je sehari gi exercise.



Konon tak nak makan nasi, nak makan sandwich tuna ngan salad


menderhaka guna Gardenia, (musuh paling ketat ngan roti kita orang)


Bubuh daun salad


Bubuh tuna.


menu diet Firdaus.



Hampeh sangat pukul 2 ngan 3 pagi aku tengah duk depan lappy. dia bangun kehulu kehilir buat muka lapar, suruh aku masak maggi.

Rentikan ko punya diet Firduas............



Jumpa lagi di masa akan datang, sebelum tu aku nak ingatkan sekali lagi pada pihak yang berkenaan "SILA AMBIK SAMPAH "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina