Monday, October 3, 2011

buku nota

Salam hari senin.............


Tetiba je tak de angin tak de ribut , aku nak cite pasal buku nota. Aku rasa setiap orang mesti ada simpan buku nota tuk catat apa -apa je yang kita suka nak catat. Aku pun ada gak buku nota, catat barang dapur yang nak beli. Okey faham ye buku nota yang aku maksudkan. Kekadang buku nota ni penting gak pada blogger , kenapa korang nak tahu? Setiap blogger kena catat blog mana yang dia boleh pegi ngan tak boleh pegi. Pelikkan ada gak blog yang tak boleh pegi ?kenapa tak boleh pegi contohnya

Si A ni dah gi blog Si B, Si B pulak kaw kaw cite kutuk Si C dalam blog dia, Si A ni pulak kaw kaw mengomen kutuk Si C sekali. Tak kan Si A tak de perasaan malu nak gi blog Si C lepas tu puji-puji "sedap nya masakan tu". Buat pengetahuan korang Si C tu mewakili aku.

Si A ni kenalah catat dalam buku nota yang blog aku ni dia dah tak boleh pegi sebab dia pernah kutuk aku. Si A dah ralit berblog walking sampai lupa terterjah dan mengomen sekali kat blog aku. Kalau korang nak tahu hobi aku selain baca blog orang baca komen sekali sebab tu aku boleh tahu kalau orang tu ada mengutuk aku .

Bila aku plak terbaca komen dia diblog aku siap puji-puji lagi mulalah dalam hati aku "eeeeeeeeeeeeefghijklmnopqrstuwxyz, belahhhhhhhh". serius aku cam nak tekan tong sampah. Masuk ni dah dua kali dia datang. Aku ni lain sikit kalau korang puji aku pun aku tak ingat, kalau orang kutuk aku sampai mamposs pun aku ingat, lagi satu yang aku ingat sampai mamposss , ada satu anak dara yang tak kahwin lagi tu, serius sumpah cam suwei seluruh hidup aku jumpa dia. Aku berharap dia pun suwei sekali.


Pesanan terakhir untuk SiA (ibarat pasangan kekasih merayu pasangan kekasih)

"Awak, awak jangan datang blog kita lagi boleh tak.kita tak sukalah, awakkan dah kutuk kita kita, kenapa sekarang nak puji kita plak. Awak kena ingat blog awak tu blog cari duit, saya tahulah saya dah gi blog awak. awak ingat orang semua cam awak. blog saya walaupun tepek iklan,, bukan blog cari duit, blog saya blog cari sahabat sejati dan ikhlas depan belakang.

please wak jangan datang lagi, masuk ni dah kali ke dua awak datang.










Okey lah sehingga berjumpa dilain rancangan.



Mulut tak de insuran : Ada gak blogger yang suka buang komen orang ye, kalau dia rasa komen tu menyebelahi dia. cam mana aku tahu? aku kan dah cakap tadi selain dari baca blog orang aku suka baca komen sekali.- sendiri tanya pendapat orang, orang dah bagi pendapat, tak setuju , boleh plak buang.cit cit, control macho.





Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina