Sunday, January 22, 2012

Gong Xi Fa Chai , Happy Chinese New Year 2012, year of the Dragon

Pertama sekali aku nak mengucapkan Gong Xi Fa Chai dan Happy Chinese New Year kepada semua rakan cina, terutama sekali kepada MIL ngan SIL aku. Pada rakan taulan dan sahabat handai , saudara mara, oppppssss buat pengetahuan semua aku tak de saudara mara,(apalah guna saudara mara ketika berada je) , kui kui kui yang dalam perjalanan balik kampung , berhati-hati semasa dijalanraya, semoga selamat pegi dan selamat kembali.




Hari ni aku sibuk sikit, nak kemas rumah , nak pegi pasaraya cari apa yang patut tuk bagi MIL, sekejap lagi plak nak buat butter cheese cake, nak bawak ke rumah MIL, nanti malam ada makan besar yang tak de berapa besar sebab keluarga MIL dah campur India, jadi tahun baru cina selalunya disambut secara sederhana . Pagi lagi MIL dah call , jemput kami sekeluarga makan di rumah dia malam ni.

InsyaAllah jika ada kesempatan esok aku update lagi blog ni . Terima kasih kepada yang sudi singgah ke blog cik ina do do cheng. I love u all , tiba-tiba berlagak divakan .kah kah kah .Kawan-kawan semua, jangan risau dan jangan gundah gulana, jika aku tak singgah ke blog kamu dalam beberapa hari ni, itu semua tak lain hanyalah kerana aku terlalu sibuk menguruskan keluarga dan pekerjaan yang lain .


Jumpa lagi.......................




GONG XI FA CHAI -HAPPY CHINESE NEW YEAR










Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina