Sunday, January 29, 2012

penyiksaan , penyiksaan jugak, Juara lagu malam ni jangan lupa.

Malam tadi aku tidur lambat lebih kurang pukul 1, terbangun awal pukul 3 dari duk sorang terkebil-kebil aku bukak lappy meraban-raban pegi dari satu ke satu blog. Hampir 2 tahun berblog jarang aku buat blog walking, malam tadi boleh plak aku pegi follow blog orang.

Orang kata kalau telinga nipis, bunyi sikit pun cepat tersedar. Malam tadi , tak bunyi apa pun, cuma aku tak tahan dengar nafas Firdaus bunyi kuat sangat sebab selsema. Aku tengok dia syok je tidur sok sek sok sek, aku plak menderita jiwa dan raga kasihan nengok dia.Esok kalau tak dia okey lagi, aku nak bawak gi klinik.

Bila anak -anak tak sihat mood aku nak masak kureng, masak pun lauk -lauk orang kurang sihat. Aku masak sup ikan ngan goreng kobis + carrot je. Lega dah gosok baju sekolah Firdaus, tolong dia susun buku sekolah, esok pagi tak de lah kelam kabut.


Malam ni nak lepak nengok juara lagu, wajib tengok InsyaAllah, yang mingguan aku tak pernah layan, aku layan final je . Jangan Najwa latif menang udah, opsssss kalau dah rezeki dia menang , nak buat cam mana ye dak. Aku tak boleh target kali ni sapa yang juara, aku tak sabar nengok persembahan Faizal Tahir ngan shila hamzah je, dorang tu penghibur. Jangan marah aku tak berapa tahu pun, sapa yang masuk Final, aku tahu pun 2 -3 kerat je.Poyokan aku, berkobar-kobar macam tahu sangat.


Kobis goreng + carrot


Sup ikan tebal pipi kot, aku pun tak dapat nak agak, main rembat dari dalam esbok. Kalau nak resepi sup ikan petik je belah kiri ni, semua ada macam gosok lampu Aladin. his his bila nengok gambar sup ikan ni , aku rasa cam ada kekurangan je, ooooo lupa tabur daun sup, kira halal lah
: )





Part paling best Firdaus ni , walaupun sakit selera tak pernah sakit, berselera je ngan nasi lagi lah kalau ada sup ngan sayur : )




Jumpa lagi dilain hari dan waktu,jangan lupa tonton final juara lagu malam ni kat TV 3.



Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina