Tuesday, February 21, 2012

Inikah yang dinamakan cinta-rambut sama hitam hati lain-lain

Abaikan muka yuyi yang macam bangang tu. Aku suka gambar ni sebab tu aku letak kat sini untuk tatapan.


Yuyi ngan gula-gula hack (anak lelaki aku no 3) ni teruja ngan orang yang berbadan besar. Yuyi pernah bagi tau aku, yang dia suka lelaki yang macam Afdlin shauki, bersize gempal, sedikit encem . Pilihan Gula-gula hack pun lebih kurang sama ngan yuyi,perempuan yang bersize besar, hampir 80% kawan perempuan dia dalam facebook dan twitter bersize besar. Kalau makan kat luar, mata dorang berdua ni suka melilau nengok orang yang bersize besar lalu, nanti mulalah dorang cuit-cuit dan kenyit mata ngan aku.

Pada Mulanya memanglah aku hairan ngan pilihan dorang, lama kelamaan aku terima hakikat yang manusia rambut sama hitam, hati lain -lain, setiap manusia ada citarasa tersendiri dalam memilih pasangan hidup. Banyak je kat luar sana pasangan yang tak sepadan, ye dak, aku tengok bahagia je: ) Pada aku yang penting pilihan dorang mestilah yang beriman dan hormat orang tua, InsyaAllah hanya orang yang beriman sahaja tahu tuntutan , tanggungjawab terhadap agama, keluarga dan bangsa . Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan.


Buat lelaki dan perempuan slim kat luar sana , jangan lah frust atau dalam hati "biarlah ku bermimpi" : ) . Dah ada lelaki kurus yang dah frust ngan yuyi, sebab dia pilih yang bulat cam Afdlin shauki.kui kui kui



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina