Friday, April 13, 2012

komen dan pengomen





klik untuk tumbesaran.

Tak tahu nak cakap apa dah, sepanjang aku duk baca komen dorang ni  pasal rita rudaini ngan suami dia  kat Beautiful nara aku bantai gelak je. Hobi aku memang suka baca komen orang, komen yang kelakar aku gelak, komen yang mengutuk tu mulalah aku angkat kening arghhh ye ke . Tengok nama pengomen je aku dah gelak, ada ke nama pengomen panjang cam ni KALAUPUN KO NAK BAHAN AYU RHAUDAH NGAN ZAKUAN KO TAK PAYAH LA CAPSLOCK ANNOYING SIAK

Pasal rumah tangga orang lain ni aku tak moh masuk campur tapi aku saje nak berpesan dari pengalaman aku  yang sedikit ni ; Orang baling tahi kita baling bunga , ni perbuatan yang baik , mengeratkan silaturahhim, teruskanlah buat baik, suatu hari nanti InsyaAllah orang yang baling tahi tu akan sedar, dia akan baling berjambak-jambak bunga plak : )aku bercakap dari pengalaman sendiri. Baik buruk keluarga sendiri tak payahlah nak bagitau orang lain, perbuatan tu ibarat percik air dalam dulang terpercik muka sendiri, alangkah lebih baiknya  kita mengadu susah senang kita kat Allah SWT . Sudah menjadi tanggungjawab isteri menjaga maruah suami dan sebaliknya, tak payah lah nak aku huraikan ngan lebih lanjut lagi mengenai  "menjaga maruah suami",  sebab aku percaya kebanyakan isteri-isteri  kat luar sana  pandai bab -bab menjaga maruah suami ni, nak cite lebihkan ada plak cop aku *ustajahlah sangat* larikkkkkkkk


huk huk huk apa cite , semenjak dua menjak ni aku peratikan banyak komen aku kat beberapa blog hilang. okey aku dah merajuk nak mengomen. Cian punyalah panjang aku komen cite milo , bila tengok balik komen tu dah tak delah plak .

Komen korang kat blog orang lain ada yang hilang tak ?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina