Thursday, April 19, 2012

private club diserbu polis-latest news

Private clublah sangat(nama club dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan) kepunyaan rakan suami telah diserbu polis ,awal malam tadi . Tak lama dahulu aku ada bercerita mengenai club tu kat sini. Cerita tentang penyerbuan club tu ada disiarkan kat berita 8.30 malam TV2 malam tadi(kalau tak silap akulah TV2) Habis cam mano Club dah kena serbu lepas ni terpaksalah berkarok kat green box tak pun red box atau brown box , masalahnya ujud ke brown box tu ? *apa ko merepekkan labu*. Nampak gayanya kena buka port baru tak pun tunggu line tak panas.larikkkkkkkkkkkk


Dalam kenangan aku tepek sekali lagi gambar masa kitaorang bertiga kat club tu.

Rindu nak tengok Firdaus menari sambil menyanyi , nak suruh yuyi belanja gi karokelah cam ni.Jum kengkawan kita gi karoeke.



alahhhhh lupa nak kaber botol air setan ngan kaler hitam, zaman sekarang ni masyarakat sekeliling tak suka nengok botol air setan , waima mug sir setan sekalipun, ada plak yang kena cop meneguk air setan, lagilah sekarang ni ada budak opis duk kat area kg.pulau tut berminat nak baca blog aku tapi tak nak orang lain tahu yang dia baca blog aku, boleh gitu?kah kah kah



Masa ni Firdaus montel lagi , sekali pndang cam awie oh tidakkkkkkkkkk sikatik tu.


*abang jejai* kengkawan perasan tapi bila diamat-amati sejuta kali lagi suami aku kacak dari abang jejai.larikkkkk. Aku je yang susah nak mengaku kekacakkan suami sendiri, katanya suami aku. "kekacakkan adalah hak milik setiap insan* kwang kwang kwang

Rindu ngan Firdaus yang montel

Tak sempat nak ajak neolopak jimba-jimba sambil gigit-gigit ice baby kat sini,dah kena serbu polis lenkali ye neolopak. Doniya doniya serbutangkaplepasserbutangkaplepasserbutangkap lepasserbutangkaplepas--perkara biasa baca sekali lafaz

Selepas kitaorang tengok berita tentang penyerbuan private club tu disiarkan kat TV , kitaorang pandang memandang antara satu sama lain sambil mengurut janggut  yang tak de kemudian kitaorang terus masuk bilik..........................

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina