Wednesday, April 18, 2012

Yuna berduet ngan Najwa muhyidin-(bukan najwa latif ye) sambil petik gitar di rumah sayang


Hye najwa muhyidin , I love u very much. Kengkawan pernah tengok tak najwa petik gitar yuna menyanyi?hari ni aku nak  tunjuk kat kengkawan semua. *bajet pengurus artis* Tengahari tadi aku ngan kengkawan opis ronda ronda kampung saje nak hirup  udara segar. Dah puas ronda-ronda kampung , kitaorang temankan kak limah  beli ketam,erghh geram banyaknya  dia borong ketam, katanya ketam tu nak wat lauk kenduri kahwin nenek belah bapak dia punya bapak, panjangkan salasilah keturunan dia. Sabau ye korang semua jangan berganjak dari tempat duduk masing-masing, kata nak tengok najwa muhyidin berduet ngan yuna sabaulah, okey dari  pengkalan kitaorang pegi rumah sayang kebetulan plak berhampiran ngan rumah sayang ada sebuah gerai menjual kuih muih di sebelahnya plak  gerai ABC, kitaorang  singgah jap makan sambil buat huru hara   & kacau bilau kat situ.

Ini bukan rumah penyayang, maupun rumah pengasih, INI RUMAH SAYANG, rumah sayang membawa maksud rumah atau perumahan yang terbengkalai-sayangkan rumah tu. *bajet karam singh walia*

Gerai ni mewah muih muih , sedap lagi murah

kuih lopis terbaek dik nun walaupun kuih tu dalam keadaan tidak berbaju

Qi JJCM

Yuna kepenatan selepas dipaksa menyanyikan beberapa buah lagu.Tak kan bantai dua cawan besar sekali ABC


Okey kengkawan sila layan  puas-puas lagu  najwa muhyidin duet  ngan yuna ye : ) tepuk tangan sama-sama

najwa !! makan kuih lopis je  ke?

Najwa Muhyidin
Got to go
I ain’t no stepford wife
No I ain’t perfect
Gonna find somebody who’s worth it
And no you ain’t that person
Coz i caught you constantly flirtin’
With my best friend
So I guess I’ll say goodbye
I’ll find me another guy
Why (why why why)
You always makin’ me
Cry (
cry cry cry)
No I can’t
stand it
No you can’t be my man
It don’t matter who you are,
Even if you were a star,
You’ve got to go
(
Go go go go go go)
Read my lips I’m leavin’,
and no no I ain’t teasin’,
This time it’s for real,
Gotta find you another girl,
Coz this one sure ain’t stayin’,
By the time you finish what you’re sayin’
I’ll be gone
Yuna melampau ko siap petik gitar atas bangku, feel lagu terukir dilangit ke?




Terhibur tak ngan persembahan yuna dan najwa ni, kalau tak lenkali aku panggil dorang datang sini lagi.




Maaflah gambar kurang memuaskan, almaklumlah guna handphone yang tak boleh  buat call  ngan terima call, sms je boleh .boleh gitu ?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina