Monday, May 21, 2012

Bangsa melayu paling kaya kat dunia ; karipap the legend

First time aku beli karipap sedap ni pada 24/4/2012 , aku ada buat cite pasal karipap ni kat sini. Jujur aku katakan karipap ni memang sedap apatah lagi 50 sen untuk seketul karipap yang berinti kentang dengan isi ayam bagi aku yang terdiri dari golongan marhaen ni dah  cukup murah.

Selepas for the first time merasa karipap sedap tu pada 24/4/2012 keesokan harinya aku cari lagi karipap tu, malangnya warung tu tutup hinggalah aku dapat merasa semula karipap tu pada 11/5/2012 . Alangkah gembiranya hati aku dapat merasa karipap sedap tu semula selepas hampir 3 minggu warung tu tak beroperasi.ha ha ha Budak yang jual karipap tu bagitau aku , warung dia tutup sebab mak dia pegi makan angin , dia plak lepak kat rumah je.

Pagi tadi aku cari lagi karipap tu, malangnya warung tu tak beroperasi??????????????the moral of the story warung tu hanya buka 3 minggu sekali.Manusia biasalah bila diberi peluang tak nak mengunakan peluang yang diberi sebaik mungkin demi masa depan yang cemerlang dan terbilang *Jangan duduk dirumah , undilah saya pada pilihanraya akan datang* Aku ni ha nampak orang berniaga terkinja-kinj nak berniaga tapi peluang tak de *kak ros sila prihatin hasrat hati saya* ha ha ha

Karipap the legend

kak limah the legend bersama karipap the legend
Sila percaya jejari runcingku tak sepadan ngan size badan aku.la la la



Apa lagi yang bangsa melayu kita tak kaya?ha ha ha gelak setan ................

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina