Wednesday, May 23, 2012

Blogger famous dapat ribu riban ringgit

 Sekadar luahan hati


Baca ngan nada sedu.Ayat  kat atas sekali aku blur kan , tak sanggup aku nak baca apatah lagi korang.busuk punya anoy.la la la

Terima kasih ELL  sudi mengambil berat : )

Mulai hari ni aku ngan resminya menutup kotak komen blog ni . Almaklumlah blog ni kan dah femes.la la la .Terbakar lagi  sianoy , kali ni hangus terus. Baru aku tahu macam mana  indahnya hidup ni bila kotak komen dihilangkan terus dari pandangan mata. Lepas ni aku boleh bercerita tanpa gangguan dari sianoy.

Lepas ni garenti sianoy  hilang akal, hilang arah , hilang segala-galanya  sebab dah tak tahu nak  melempias nafsu serakah  nak mengutuk orang . Apalah dosa siFirdaus berumur 7 tahun  tu ngan hidup dia, nampak sangat jeles ngan Firdaus . Banyak lagi komen anoy yang banggang cuma aku tak nak lah melayan kebagangan sianoy tu tapi kali ni  aku geram sangat  bila dia sentuh pasal Firdaus. sifiyalfal.

Kengkawan tau tak  nasib baik ada sorang  kawan yuyi tu pakar IT  dapat dia tolong aku menyiasat identiti  sianoy busuk tu.  Anoy dipersilakan  minta maaf secara tertutup , hantarkan maaf  tu ke email aku yang tertera belah kanan  , aku bagi tempoh dua hari dari sekarang.la la la la  la la

Teringat kata-kata yuyi "Mak , musuh kita adalah orang sekeliling kita" like jaga jaga anda sedang diperhatikan.


Sunyi plak bercerita  tanpa gambar. Aku perkenalkan pelapis yuna.la la la 

Gambar terbaru Vicks anak aku no 2  bawah yuyi. Korang selalu tanya anak aku  no 2 kan,  apa lagi tengoklah puas-puas.


Di sebelah kanan sekali gambar vicks masa kecik


Jangan lupa terus menyokong blog aku ye. la la la Twinkle twinkle little star . Sekiranya jari kengkawan yang baik hati dah gatal  nak mengomen cerita -cerita kat blog ni, kengkawan  tekan je jari gatal kengkawan  tu kat butang  like facebook dibawah, nak tekan like pun  kena tengok cite gak jangan sesuka hati like. kwang kwang kwang 


Terima kasih epal hijau  : )

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina