Monday, May 28, 2012

Jaya Bachan lagi kurus dari Aishwarya Rai , aku ngan Aishwarya Rai sama gemuk

Macam mana okey tak statement aku tu. Tak pernah lagi keluar  statement "Jaya Bachan lagi kurus dari Aishwarya Rai , aku ngan Aishwarya Rai sama gemuk" kat mana-mana blog gossip serta  majalah hiburan. Sila ambik perhatian statement tu telah dipatenkan : )  takut kena  curik .Sekarang ni kan  ramai  sangat orang  di luar sana  mempertikai kegemukan Aishwarya Rai , aku nak  gak join sama. la la la .korang tahu tak kenapa Aishwarya Rai gemuks?  Hampir setiap hari   makan baked cheese rice Pizza hut  kat negara dia manalah  tak gemuk ye dak. . la la la tak caya udah sambung sendiri..................dah lepas ni tak payah nak ambik tahu sangat pasal dia .Apa yang penting dia dah kaya . la la la

Petang semalam aku  bawak Firdaus makan  baked cheese rice pizza hut kat Giant Bukit Tinggi .Terbaek baked  cheese rice Pizza Hut . Rasanya first time aku masuk pizza Hut  tak order pizza. Saje aku nak tukar selera order makanan lain plak disamping tu dapat  aku berjimat. *haji bakhil*


Firdaus sedang memikirkan masa depan : )

Main petik petik je order air entah apa ke namanya aku pun dah tak ingat.

ko mampu order satu je mushroom soup.bajet jangan tak bajet.la la la 

4 ketul untuk dua orang makan. celah gigi je Alhamdulillah kenyang gak

Baked cheese rice pizza hut sebelum ditebuk Firdaus.

Jeng jeng selepas ditebuk. InsyaAllah aku nak buat sendiri  baked cheese rice ni nantikan  ye.



Selamat malam semua. kenang daku dalam doa mu sebelum tidur  jangan lupa basuh kaki ye.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina