Friday, June 22, 2012

Adakah impian aku akan terealisasi .Siapa yang sudi nak merealisasikan impian aku ?hari ni kita belajar ayat realisasi -la la la la

 Gambar adalah hak peribadi pemilik blog jadi kalau ada sesiapa yang  mencurik gambar di blog ni aku akan denda orang tu ketuk ketampi 1oo kali- cis nampak sangat gambar kat sini  cantik -cantik belaka haish  mungkin belum tiba  masanya lagi ayat -ayat cinta sebegitu keluar dari mulut aku.la la la la


Lokasi : Hulu Langat , Sg Congkak
Tarikh :  9 June 2012
Acara : mandi manda bersama keluarga tercinta


 wah begitu megah lambang  bulan disitu tiba-tiba je kata hati ku "Takbir  hidup Nik Aziz" jangan marah noh , ni bukan cakap cakap politik ye.
 My pumpkin
 Bukan kereta ahli keluarga mahupun saudara maraku
 Cantiknya anugerah dari Allah SWT-tapi mengapa masih ada manusia yang sedikit bangkai sesuka hati mak pak dia buang sampah dalam sungai .Meh aku buang sampah kat rumah kau  nak tak?
 Dapat rumah sebegini ni pun jadilah janji kat kawasan kampung. Alangkah indahnya kalau rumah tu kepunyaan aku. Hari-hari  setiap pagi  sebelum pergi keja aku akan mandi manda disungai tu. Agak sedikit bangang  disitu , tak sejuk ke dikala subuh hari kau  nak mandi manda dalam sungai?
Misal lah kata rumah aku kat sini mau masa cuti sekolah atau hujung minggu Firdaus meronda-ronda kawasan kampung bersama kawan-kawan sekampung..

Sekadar luahan hati


Soalan cepu emas

Adakah  dengan BRIM  impian aku  nak memiliki  sebuah rumah papan  ditepi sungai akan terlaksana ? nak brim kali kedua, ketiga dan kali seterusnya-sambil hentak-hentak kaki

Naskah  kupendam sebuah duka   tertangguh sekali lagi gara-gara aku terlalu buat -buat sibuk dengan urusan kerja.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina