Thursday, June 21, 2012

Iklan yang tak berbayar -sukarela tanpa paksaan


beb..gua usaha cari FB lu...gua hati tala sinang ooo..lu punya Beloq tala buleh komen lagik....dtg baca saje mcm tak stimmm maaaaa.......

Terima kasihlah Aini sebab sudi cari aku hingga ke pelusuk Facebook. Bila dah sedikit aktif facebook ni  baru aku kenal nama sorang-sorang. Selama ni aku tak kenal sebab ada yang kat blog dan facebook guna   nama yang berlainan .

Facebook  dah setel macam mana plak ngan pop corn jagung berperisa durian ni sama tak dengan pop corn yang dijual di pasar malam. Soalan ada sedikit bangang disitu.
Muka sebelum aku arahkan  memberi senyuman.rela dalam paksa
 Aku telah memeningkan  kepala sendiri  dengan berfikir  sampai separuh mati  pasal pop corn jagung perisa durian  dimana  pembalut bungkusannya  ada gambar  3 tongkol jagung dan sebiji durian tapi  apa yang buat aku konpius dimanakah kepentingan jagung disitu *mahu hanggin satu badan nak menjawab soalan bangkai macam ni.
 senyum rela dalam paksa. ha ha ha ha 
Cite lebih pun tak guna pop corn opss aku panggil keropok jagung berperisa durian  ni pilihan aku dari dulu kini dan selama-lamanya 

Sekadar luhan hati 

Aku perhatikan rancangan Semanis Kurma dah  semakin glam plak.la la la la


Selamat malam semua mimpi yang indah-indah ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina