Wednesday, June 20, 2012

Juicynya oblong kambing sejuicy hati ku la la la la

Salam kengkawan ..........jom makan oblong kambing kat alam maya
Juadah makan malam kitaorang ;  dua ketui oblong kambing. sedap tak terkata
 bukti yang oblong kambing ni juicy.la la la la 
 Mantopkan oblong kambing ni  , aku beli kat sini
3 orang makan kenalah bahagi-bahagikan sama rata #tipsjimatcermatlahsangat




Sekadar luahan hati


Dula aku paling tak suka orang  guna perkataan  "kalaulah" entah kenapa aku rasa perkataan tu macam tidak memberi apa-apa makna . Hari ni aku nak minta izin pada semua nak guna perkataaan  "kalaulah" untuk melengkapkan ayat yang menunjukkan kegembiraan aku "kalaulah aku tahu dengan menutup kotak  komen lebih ramai  pengunjung akan mengunjungi blog aku  sepatutnya  dari awal lagi aku dah tutup"

Aku ingat  nak cite pasal sorang blogger ni , cite ni dah terlalu  lama aku pendam macam pendam sebuah duka nyanyian khatijah Ibrahim tengah syok nak cite ni  tiba-tiba je "yang dah masak ke belum, dah pukul berapa ni? sekejap lagi Firdaus balik dari sekolah." kacau betullah suami aku ni dia  macam  tahu tahu je aku nak mengumpat nanti kita  sambung lagi ye............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina