Wednesday, June 27, 2012

kisah anak aku dengan ayam KFC

Abaikan tajuk aku yang ala ala skema tu. Selepas kicap , Ayam KFC adalah salah satu makanan yang menjadi kegilaan ramai . Mengikut kajian aku yang  tak pernah menduduki mana-mana unibersiti di luar negara dan dalam negara  hampir 99.9% rakyat Malaysia sukakan ayam KFC tidak termasuk aku ye. Aku  bukan tak makan ayam KFC,makan tapi   Entah kenapa? setiap kali mengunyah ayam KFC ,otomatik  otak aku  tercongak-congak  harga  sekilo ayam kat pasar ngan 3 ketul ayam KFC.Ada sedikit bangkai disitu.la la la Walaupun aku suka mencongak-congak harga 3 ketul ayam KFC  itu tak bermaksud yang  aku abaikan permintaan anak-anak aku nak makan ayam  KFC.

Mulanya Firdaus nak makan nasi goreng cina bila lalu je depan KFC otomatik terus tukar menu kepada ayam KFC. Masa tu aku selamat yuyi yang jadi mangsa kena belanja dia makan ayam KFC.

Masa ni mood lapar 
Merenung masa depan .Entah kenapa aku terasa kerugian sangat bila aku  terlalu memikirkan masa depan yang belum pasti.Ada orang tu terlalu memikirkan masa depan sehingga dia terlupa kehidupan dia  hari ni.kesiankan. InsyaAllah kalau boleh aku nak pastikan hari ini adalah milik aku .
Yuyi order untuk Firdaus je , aku dan yuyi kureng  sikit ngan ayam KFC ni
Sila meleleh air liur melihat cheese dibibir Firdaus

Makan sos cili lebih banyak dari makan ayam
Kitaorang bertiga duk ralit tengok Firdaus makan . Muka lapar & muka kenyang  Firdaus macam sama je.

Sekadar luahan hati

Baru aku tahu selama ni kenapa tak de orang yang nak berkawan dengan kau? kelakarlah dia ni sibuk jaga hal orang lain hal sendiri tak terurus.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina