Monday, June 4, 2012

Meow meow my first rainbow cake

Jangan marah ko mampu besday kek gambar kucing kek rainbow lagi. First time aku merasa makan kek rainbow tak terkata sedapnya, sedap  hingga menjilat siku. Kek rainbow ni kawan aku  bagi , dia beli kek ni sempena besday mak dia yang ke 53 tahun.Kawan aku ni excited nak makan  kek rainbow sampaikan tak sempat tunggu besday girl  potong kek, dia dah potong dulu. Lepas  kenyang makan  kek dia MMS gambar kek kat kawan dia yang terdekat termasuklah kawan dia yang kat Kanada.kawan dia yang kat  Kanada tu benggang perasaannya bercampur baur  sedih, sayu dan  teruja  wajah kucing yang kat atas kek tu mengingatkan dia pada kucingnya yang baru sahaja mati .
dia sedih : (

Sebenarnya  kawan aku dah  suruh tauke kek tu  tulis happy besday mak dia yang ke 53 tahun  kat atas kek rainbow  tapi oleh kerana tauke kek dah mamai gara-gara terlebih makan kek dia boleh plak tepek gambar  kucing sekor kat atas kek.sabau jelah Jarang dibuat orang besday kek ada  gambar kucing lebih lagi  kek  untuk besday girl yang berumur  53 tahun. la la la la


Gambar kucing siap ada tulis  meow meow gitu .
Sedap yang penting cream kek dia sedap

InsyaAllah kalau panjang umur minggu ni aku nak buat kek rainbow untuk besday Firdaus yang ke 7 tahun 6/6. First time suami aku ngan Firdaus makan kek rainbow dorang jatuh suka plak ngan kek ni nanti  InsyaAllah kalau  aku buat kek ni  aku  tepek kat sini ye.


Okey bye bye .........

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina