Monday, June 25, 2012

penyakit paling merbahaya yang semua orang tahu

Salam kengkawan ku semua....

Penyakit apa lagi yang merbahaya  kalau bukan  penyakit "MALAS". Minggu ni minggu malas aku, malas nak update, malas nak lipat baju waima segala-segalanya malas., sampaikan nak buka email pun malas. Baru malam tadi makcik sempat  bukak email, penuhnya  email dalam inbox .Terima kasihlah pada yang sudi hantar email kat makcik  antara pengirim email yang sempat makcik cari link blog dia  Lydia, Lynn, Irfa, Saffiya Aleesya, makcik  sayang korang ketat-ketat , sayang macam anak  makcik sendiri. opss lupa nak bagitau bila dah malas mengusai diri nanti korang akan jumpa seorang perempuan memakai tudung coklat , berbaju merah dan  berseluar hijau.la la la

Ni baru mukadimah nanti mak update lagi ye anak-anakku sekalian.Makcik  tak delah cerita yang menarik  nak bagi tau korang makcik  bukan retis popular tapi makcik  nak gak  cerita pasal pasar malam dan hasil tangkapan yang  suami makcik  bawak  balik malam tadi. anak-anak tak kisahkan.la la la

saper yang rindu ngan makcik sila  angkat tangan  .......... saya windu makcik.... ...

Pasar malam Jumaat kat area kawasan rumah makcik
Bahawa saya Mohammad Firdaus berjnji akan.......-dah macam nak menyanyi lagu Negaraku plak  aku nengok siFirdaus ni.
 Firdaus dan akak yuyi yang dah macam asoh jual sayur
 Satay yang paling sedap yang pernah aku rasa tapi tak bolehlah  lawan lagi satay yang aku buat sendiri.*matik pujik diri sendiri*
Juadah tunjuk-tunjuk secara  rawak

Hasil tangkapan yang suami makcik  bawak  balik  malam tadi

Abaikan Muka yang tak de perasaan tu

control  ketakutan
Sekadar luahan hati

Sekian dulu perkembangan Neelofa buat masa ni nanti neelofa update lagi ye cite terkini. Jangan lupa sayang neelofa ketat-ketat.

Mimpi malam tadi buat aku rasa bahgia je, cer teka aku  mimpi apa malam tadi? tak payah tekalah meh aku bagitau, aku mimpi tengking bos aku, tak dapat tengking dialam realiti kat dalam mimpi pun  jadilah  ye dak. 

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina