Monday, June 18, 2012

Poor grooming can kill your image

Perhubungan jarak jauh macam nilah keadahnya ; yuyi email aku gambar 2 helai baju kurung moden untuk dia pakai di majlis perkahwinan anak kawan pompuan  dia .Nampak sangat kawan pompuan dia tu sebaya aku.la la la  Dia minta aku cadangkan baju yang sesuai untuk ke majlis perkahwinan tu nanti . Dia ingat aku ni Norma lorel perunding imej tu ke?
Mulanya aku cadangkan baju kurung moden gambar dibawah(kain dibeli kat bandung) tapi cam tak sesuai plak ngan usia dia .Cadang punya cadang (macam banyak sangat pilihan) akhirnya  aku cadangkan baju polka dot yang baru dia beli kat kapar (apa kejadahnya kapar)
gambar langsung dari rumah dia-ko dah mandi ke belum nak oiii.
x
Tepuk dada tanya selera ; Samada nak berpakaian macam Liyana Jasmay yang berusia 24 tahun atau macam Kilafairy yang berusia 20 tahun atau Najwa Latif yang berusia 17 tahun.la la la la cop aku pilih Liyana Jasmay ngan Fazura.



Sekadar luahan hati

Jangan tua sebelum usia boleh tak? bangku, merempan ngan merungut 24jam tu ibarat menuakan diri kau sendiri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina