Thursday, June 7, 2012

tak ade logika

Pagi tadi aku berjaya mengeluarkan  handbag  seorang  yang berpangkat doktor  dari dalam almari  besi yang berkunci.Dia gembira tak terkata dia tidak  putus-putus memuji kebijaksanaan aku.

Dua tiga hari lepas dia bermasalah guna excel  aku berjaya menyelesaikan masalah dia. Dia gembira tak terkata dia tidak  putus-putus memuji kebijaksanaan aku.

ucaplah terima kasih , atau diam atau aku sumbat mulut dia ngan  penutup botol.

Tak logik langsung orang yang  berpendidikan tinggi nak petik -petik aku yang bersekolah setakat SPM ni bijak pandai atau  perkataan seumpama dengannya . Boleh tak jangan guna ayat  yang membuatkan  aku tidak  berpijak dibumi nyata. Otak aku ni susah nak terimalah ayat yang berunsurkan bodek-bodek ni.la la la la

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina