Tuesday, June 5, 2012

Tips khas buat kaki blogwalking-elak dari meninggalkan komen negative

Berjumpa sekali lagi dalan rancangan mari menjana pendapatan dari blog opsss tak delah aku acah je .Aku percaya adakala kita terasa nak marah, mencarut atau memaki hamun bila kita  terbaca blog-blog yang agak kebangangan. Bawak bertenang sebelum kita membangangkan blog orang lain ; sila baca blog sendiri berulang kali sekiranya kita  merasakan  blog sendiri  tetap terbaek dari blog orang lain sila bukak sebungkus  kacang  kemudian lambakkan kacang tu ke dalam mangkuk yang sederhana besar .

Sedap banget kacang ni..................kacang ni digoreng bersama daun kari ngan bawang putih


Bawak mangkuk yang berisi kacang kemudian  letakkan  dihadapan komputer  atau lappy mulakanlah berblog walking.Sekiranya mulut  kita terasa hendak  memaki hamun , mencarut dan perbuatan yang seumpama dengannya sila ambik segengam kacang masukkan kedalam mulut kita kemudian kunyah-kunyahlah kacang tu sehingga kita pulih sepenuhnya dari penyakit  memaki hamun , mencarut dan penyakit yang seumpama dengannya okey ye cool.
ko mampu kacang berdaun kari berbawang putih goreng.
Tak sabar nak tengok Firdaus potong rainbow kek sempena besday dia esok. InsyaAllah korang doakan rainbow kek aku menjadi seperti rainbow kek di atas ye.la la la

Cukuplah untuk hari ni , aku harap tips berblogging ngan blogwalking yang aku bagi ni membantu .Ingat ye bila nak maki hamun  je ingat  kacang .la la la

Sekadar luahan hati

kelakar plak bila aku terbaca statement  sorang blogger yang memetik blog seseorang tu tak best. Dalam dunia ni ada yang best  ke? cer cerita sikit.la la la la

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina