Wednesday, July 4, 2012

Aku kehilangan sekali lagi....................


Lieyna kau akan terus kekal dalam ingatan akak buat selama-lamanya. 

Dari pagi tadi aku mengumpul kekuatan dalam diriku . Entahlah aku tak tahu nak mulakan macam mana , sejujurrnya aku masih terpempam dengan berita  kematian lieyna . Siapa  sangka catatan terakhir olehnya di sini aku ada memberi komen berbentuk nasihat, entah dia sempat baca entah tidak Allah SWT saje yang maha mengetahui.

Arwah adalah antara blogger yang rajin  mengomen kat blog aku . Entah kenapa aku rasa  terlalu rapat ngan arwah  biarpun kita berdua  tak pernah bertemu pada alam realiti . Aku pernah merancang nak berjumpa ngan arwah tapi hakikatnya manusia hanya mampu merancang yang menentukan Allah SWT .Allah SWT lebih sayangkan arwah. Catatan dia  Kuala Lumpur aku ada menyatakan hasrat untuk bertemu dengan dia .

Cukuplah sampai sini je, aku dah tak mampu nak teruskan  semakin aku kenang semakin sebak dada.Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada  arwah semoga rohnya dicucuri rahmat  dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman .Amin

Semoga keluarga arwah tabah menghadapi dugaan mendatang.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina