Tuesday, July 17, 2012

Butter cake

"Kedai wati" kek ini terletak kat atas rak roti massimo *boleh gitu pinjam rak roti massimo*
sedap banget

Salam kengkawan ku semua. Tak tidur lagi ke?Sebenarnya tadi aku dah  nak tidur ,  entah macam mana  otak aku menerawang mengingatkan  kek yang aku ngan ratu kebayu beli waktu lunch tadi. Entah apa motip aku beli kek tu pun aku tak tahu. Sedap gak kek tu *nampak disitu aku dah lama tak makan kek dan membaking kek*


Okeylah aku nak  tidurkan  Firdaus *bajet Firdaus masih baby*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina