Monday, July 30, 2012

Gambar berdialog-penyapu lidi zaman sekarang

 Salam Ramadhan.........................

Gambar berdialog comeback.

Tempat : Pasaraya Giant
Hari/waktu : malam sabtu pukul 9.30 malam
tujuan ke sana : membeli  beberapa barang keperluan rumah


Dalam kereta di perkarangan pasaraya Giant








penyapu yang yuyi pegang tu kepunyaan dia
 Baru malam tu aku tahu yang penyapu lidi sekarang dah berwajah baru. Alangkah malunya aku bila  yuyi kata dia dah  banyak kali beli penyapu lidi cam tu, ini bermakna aku dah ketinggalan jauh sesangat dah dari arus pembangunan moden. 





Sebelum mengakhiri gambar berdialog ni sila jawab soalan cepu emas

Adakah yuyi akan merealisasikan impian Firdaus nak ke funfair?

A) tak dapat
B)dapat
C)antara dapat ngan tak dapat
D) kecewa
E)putus harapan



Sekadar luahan hati

Bukan senang nak kenal hati budi orang ni tapi bila dah kenal aku kuciwa......at least aku dapat suatu pengalaman  yang arghhh tak semua orang dapat.la la la la

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina