Monday, July 16, 2012

Kenali biskut disekeliling anda........


Selepas seharian bekerja tiba masanya kita berehat bersama biskut jagung keluaran  Hwa Tai. Berehat sebentar sambil makan  biskut jagung hwa tai  cicah nescafe O panas Alhamdulillah aku terasa amat bahagia. Satu perkara yang korang kena tahu dari aku kecik sampai  besar aku tak pernah melupai biskut jagung. *cis nampak sangat aku perasan fofular* Biskut jagung dulu sedap lain macam kalau nak dibanding ngan  biskut jagung sekarang , kesedapan biskut jagung dulu memang tak dapat disangkal lagi .

Dapatkan sebungkus  biskut Jagung Hwai Tai di pasaraya dan kedai berhampiran anda. *cis nampak sangat kes ampu*
 Abaikan wajah model yang agak kepenatan tu.Almaklumlah baru balik dari klinik.
errkk Alhamdulillah baru je aku habis  makan 3 keping  biskut jagung cicah nescafe o.sedap.Amaran ; jangan terpedaya ngan jejari runcing ku itu semata-mata hanya indah khabar dari rupa.la la la 



Sekadar luahan hati

Selain dari produk biskut keluaran Hwa Tai, produk  keluaran Hup seng dan Julie's   pun plihan kami sekeluarga *sila ambik saya jadi jurucakap biskut*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina