Friday, July 20, 2012

KFC Flaming crunch-part 1 -Firdaus down gila gila

Firdaus ni memang peminat tegar ayam KFC. Pantang  nampak restoran  KFC, iklan KFC  atau apa saje yang bersangkut paut ngan ayam KFC mesti teruja kalau boleh masa tu gak dia nak makan ayam KFC. Dalam ramai -ramai anak aku *bajet anak ramai* dia sorang je suka ayam KFC kalau yuyi suka ayam KFC ada logik gak  sebab masa aku pregnantkan yuyi aku keja kilang KFC.cis apa kaitannya keja kilang KFC ngan anak suka makan ayam KFC.la la la.
Setiap kali  aku bawak Firdaus naik komuter pegi port copenhagen , dia mesti  ajak aku makan  kat restoran KFC berhampiran ngan port copenhagen. Kebetulan hari senin hari tu aku pegi port copenhangen aku bawak dia pegi restoran KFC   malas plak nak  makan kat situ,   aku tapaukan   je  5 ketul ayam KFC flaming crunch  ngan large cheezy wedges  untuk dia .






Penantian satu penyiksaan
Entah kenapa setiap kali aku pandang gambar ni  aku terliur-teruja sangat  kat stesen komuter gak ditalanya cheezy wedges *haish kenapa plak bulu roma aku meremang dengar ayat tala tu*
KFC sila ambik anak saya jadi model ikan  ayam KFC.la la la 
Dah terbiasa biasa kalau kitaorang bertiga je aku mesti  beli ayam KFC  yang  5 plece plate
Kalau dah namanya ayam KFC  Firdaus mana cukup seketui
Abaikan muka dia  yang down gila gila

Kali ni tindak balas dia lain plak , seketul ayam flaming crunch dah cukup membuat Firdaus kenyang siap cakap lagi "mak , KFC dah tukar kedai."  ha ha ha ha ha  nampak sangat dia rasa ayam KFC tu berbeza dengan sebelumnya,  the moral of the story dia tak suka ngan ayam Kfc yang berperasa baru ni, katanya pedas.............cian dia



Sekadar luahan hati


SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina