Thursday, July 19, 2012

Menanti hujan teduh ..................apakah esok masih ada waktu untuk aku melihat sang suria.........

cekidaut my resepi cucur ikan bilis plus  taugeh plus kucai very the sedap one


Adakah kau dah kesuntukan masa atau adakah kau dah nak menghembuskan nafas terakhir, sila abaikan tajuk yang sedikit bangkai tu.

Subuh tadi lebih kurang pukul 6.30 pagi waktu bangladesh opps waktu tempatan hujan telah turun mencurah dengan lebatnya sehingga  membuatkan perutku lapar sambil  diiringii lagu  keroncong untuk ana nyanyian M.Nasir.Maka aku merajinkan diri mengoreng cucur , cucur tu  sedap dan lazat di makan begitu saje atau dicicah  dengan  sos cili. Sila percaya sebelum hujan turun ngan mencurah,aku dah siap  mengoreng cucur  maka tak de maknanya sebab dek hujan tu aku mengoreng cucur.okeylah lepas ni aku ada jemputan makan -makan sebelum bulan ramadhan yang mulia. cerita pasal jamuan makan  I update later.




Sekadar luahan hati

Agak sedikit  kurang ajinomoto, ajishio, lada sulah dan berbagai bahan perasa yang seumpama dengannya  andainya anda seorang lelaki yang kaki mengumpat  mengutuk mengkeji  sesorang (yang sama jantina dengan anda )lagilah jika ia  berlaku di laman sosial.mak bukan apa,  mak sedikit malu , mak memang anti lelaki yang bermulut ala ala pompuan ni.puiii remember  clever clever squirel jump finally  fall on the land(tak paham omputih sila google translate)

Cerita ini diupdate mengunakan  Ipad 6 keluaran apple pie.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina