Thursday, September 27, 2012

Addicted ngan baked beans english breakfast ke ????


Seingat aku dari kecik lagi  aku dah  addict dengan  baked beans  yang dimakan bersama telur mata kerbau tapi kuningnya haruslah separuh masak*mabeles*    ilmu makan baked beans bersama  telur mata kerbau  aku lupa nak turunkan kat anak-anak, sebab tu  masa   aku breakfast  makan baked beans,telur mata kerbau dan sosej  kat sini, yuyi  bantai gelak-gelakkan aku . Dia mana layan breakfast ringan-ringan cam ni kalau nasi lemak beraneka lauk pauk tu laju je dia
chefel  banyak membantu meringankan kerja dapur aku

 yuyi punya 
Jeng jeng jeng baked beans bersama telur mata kerbau kuningnya separuh masak.
first time  aku  ajar yuyi makan black beans bersama telur mata kerbau kuning separuh masak  dia terus jatuh cinta *gabungan yang mantop* katanya yuyi.auwww  baru dia tahu sedap !!!!!!!!!!!!!!
 Abaikan muka firdaus yang tak de perasaan tu almaklumlah baru balik dari sekolah *penat*
 
Bekal untuk   Firdaus  makan  kat rumah pengasuh



Okey lah sampai sini je balik keja ni nanti aku nak beli baked beans , kat rumah dah kehabisan baked beans.


Sekadar luahan hati

Aku memang  stress ngan orang yang 24 jam bagitau ngan orang sekeliling yang dia   stress . kau sedar tak muka kau tu je dah buat aku stress apatah lagi bila kau bagitau yang ko stress. Kelakar!!!!  kau tak nak sesuaikan diri ngan orang lain  macam manalah orang lain nak sesuaikan diri ngan kau. pegi main jauh-jauh sikit boleh .Muda lagi nak stress amatlah mengjengkelkan .lemas aku

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina