Tuesday, September 25, 2012

kejadian dilanggari lari -insiden yang boleh dimaafkan

Bengang gila aku hampir setiap hari tong sampah kat rumah aku tergolek dog  dilanggar lari kucing . Nak marah kang nanti orang sekeliling cop aku dan aku sendiri cop dalam hati yang aku ni tak  berakal. Sebagai manusia kita tahu yang  haiwan diciptakan oleh  Allah SWT tidak  mempunyai akal tapi  haiwan juge makhluk Allah SWT yang diberikan  nyawa dan mempunyai  perasaan ..


Berbagai  ikhtiar dah aku lakukan bagi mengelakkan tong sampah aku dilanggar kucing  namun  ia tetap menemui jalan buntu.So Jalan terakhir terpaksalah aku bersabar  dan redho.
Amatlah mengjengkelkan  tiba-tiba je aku nak bercerita pasal kucing selepas dua hari menghilangkan diri ye dak.Kucing siam tak de hari ni . Walaupun badan aku sakit tapi hati aku gembira bila mengenangkan kucing siam tak de.Sekian nanti jumpa lagi ye.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina