Sunday, September 2, 2012

Mari memasak diwaktu malam


Entah kenapa mood memasak aku untuk hari ni langsung tak de.Mood memasak tak de tu selalunya berlaku bila aku tak mempunyai selera nak makan. Serius nampak sangat aku mementingkan diri sendiri di situ.Nasib baiklah aku dapat suami dan anak-anak yang tak cerewet bab makan.

Yang kelakarnya tuh mood memasak  tak de boleh plak datang  mood aku  nak membasuh bekas dan balang biskut raya yang dah kering kontang.Serius aku tak pernahlah serajin ni  , selalunya kalau aku rajin  pun paling awal  di penghujung syawal.*spesis malas*

Nasi goreng kampung menu makan tengahari aku untuk hari ni
 maggi goreng plak menu makan malam aku untuk  hari ni
Maggi goreng makan bersama ngan kicap cair yang dicampurkan hirisan cili api ni menjadi peberet suami -eh eh malam ni suami aku tak nak makan ngan cili api , sakit perut  katanya .

Menu diatas adalah jawapan untuk orang -orang yang tak de mood memasak macam aku ni.


Entah kenapa, malam ni   bila aku terpandang  nama Tihara kat chat box aku ,  hati ni  terasa rindu  sangat  dengan blogger kisah kehidupan  . Al-Fatihah  untuk arwah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina