Monday, September 3, 2012

Pulau Ketam Makanan Laut

Subuh ni aku goreng bihun biasa-biasa je tapi macam biasalah yang biasa-biasa tu kan selalunya sedap.

Golangan Marhaen tak akan aku lupakan pumpkin dan kak limah
Firdaus punya

Gua syak udang kering buatan dari Pulau ketam yang suami gua beli ni membuatkan bihun goreng gua sedap. Serius gua tak hipokrit memang sedap tak pandailah gua nak hipokrit apatah lagi  nak buat-buat hipokrit . Kelakarkan, hipokrit tu dah lah satu perbuatan yang menyusahkan apatah lagi nak cuba buat-buat hipokrit.

Sekarang ni gua tengah membayangkan makanan yang lazat-lazat kat rumah ratu kebaya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina