Wednesday, September 26, 2012

Separuh hari sabtu ku ; awek surabaya umur 30an

Hari sabtu hari tu aku ajak anak -anak  mandi -manda kat sunway Lagoon. Pada mulanya aku bercadang  ajak diaorang  mandi manda kat  Wet World Shah Alam tapi memandangkan yuyi yang dah ke serata alam tapi tak pernah lagi  menjejakkan kaki  ke sunway lagoon  maka itu sebabnya  aku tukar  cadangan *sila jangan ketawakan yuyi* 4 tahun dulu  masa Firdaus baru berumur 3-4 tahun  selalu gak aku bawak dia ngan gula-gula hack datang  sini.

layan gambar yang tak seberapa nak cantik ni ye.
Anak ; Tiada di sini tetap dihati.Tak pernah ku lupa walau sesaat
Saya berada di Sunway Lagoon

saya suka menutup aurat  semasa mandi . Seriously dari kecik sampai la ni Firdaus marah sungguh bila aku   bukakkan  baju dia  atau  pakaikan dia swimming trunk masa mandi swimming pool,  sungai atau laut .
Gula-gula hacks dan yuyi
Gambar 1
 
Gambar 2
Cari perbezaan dalam gambar ini.ha ha ha 
 ular Albino
 ???????
 saya dan ?????
tikus moden
Iguana
tupai 
meh aku ambik ko  punya duri  wat penunjuk mukadam
buaya  hidup di darat lebih merbahaya dari buaya hidup  di air, kan kan kan.
Tupai lagi ke?
ular sawa beku
Aku sempat berkenalan ngan pelancong vietnam namanya yuyi
saya sentiasa gembira bila  berada di dalam air
 orang yang sentiasa  gembira bila berada di dalam air
gembiranya saya

bakal perenang olimpik Malaysia 2015
Tak tentu arah


   Tanpa mengenal penat dan  erti jemu

Arjun rampal ???

Arjun rampal ?? karena kapoor?
nampak tak saya?
play ground dalam air
ala aku ingatkan firdaus tadi rupanya anak orang lain, excitedkan aku ni
saya sedang mencari sesorang
Awek surabaya 
Cinta tak mengenal usia?

Lepas berendam mesti lapau

Arjun rampal???
alamat mak saya terlupa nak  ambik  gambar saya tengah makan
 
Hidangan aku
 
bajet ayu
Selamat tinggal Sunway Lagoon


Bilalah lagi aku  dapat menjamu mata kat sini . Aduyai kenyang mata aku  memandang yang terjojol ala neelofa yang terjojol ala ala liyana jasmay pun ada gak.*lap air liur jap*

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina