Friday, September 21, 2012

Syarikat Buah Letup-Letup Sdn Bhd


Diam tak diam dah  18 tahun aku   berkhidmat sebagai kerani yang paling berahsia dalam syarikat buah letup-letup Sdn Bhd . Selama lebih 18 tahun aku berkhidmat di sini ni aku amatlah  gembira dan senang hati dengan pekerjaan aku  cuma aku rasa  agak tertekan  bila  bos chayanunalif ni meroyan , meroyan tanpa sebab terutama bila dia nak pegi bercuti . Sebelum dia bercuti  bermacam-macam jenis wasiat di tinggalkannya  aku tunggu ju  kot kot  mana tahu dia ada tinggalkan wasiat harta benda tapi hampehhh. Nasib baiklah lah wa berfikir sebagai pekerja cemerlang yang ada potensi besar untuk menjadi bos jadi wa kenalah banyak bersabar .Ini je wa nak bagitahu kalau rasa tak puas hati  "pleasa talk to my  horse" arnab pun tak  de ada hati nak horse konon*





Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina