Friday, September 28, 2012

Ustazah Maisarah

entah kenapa mata ni  masa masa cam ni mengantuk tahap kronik ,aku cam asal perut kenyang mesti mata mengantuk asal mata mengantuk perut kenyang kenapa yeak ? entry ni ujud semata -mata aku nak menahan mata dari mengantuk.*Nampak sangat keji* bukan nak wat keja boleh plak update blog nak hilangkan ngantuk.

Tiba-tiba je aku teringat   masa  zaman  sekolah menengah ;  setiap kali  cikgu  bahasa arab masuk ke kelas setiap kali tulah  mata aku tersangatlah mengantuknya. Masa tu kalau boleh aku  sendal mata ni ngan batang mancis,  mahu je aku sendal. Aku perasan  setiap kali  ustazah Maisarah cikgu  bahasa arab aku mengalunkan ayat-ayat suci Al -Quran  masa tulah mata aku terbuai sama dek  kelunakan suara dia . masih terngiang-ngiang lagi di telinga aku  "ya zarina"diulang beberapa kali  bagi menyedarkan aku dari tertidur......... ........



okey lah aku sedang menghitung jam ..................................


Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina