Tuesday, September 4, 2012

Usyair Darwisy ; aku nak melahirkan anak berkali-kali???

Sebagai seorang ibu aku tertarik melihat wajah-wajah bayi yang baru dilahirkan.Melihat sahaja wajah bayi yang comel-comel , hati aku mudah tesentuh, sedih masih ada segelintir manusia yang sanggup mendera bayi secomel ni.Kalau wa berfikir cara ganster dah lama wa sepak kepala manusia yang suka mendera itu serupa wa sepak tin kosong.wa tersangatlah marah dengan perbuatan-perbuatan kejam dan tidak berperikemanusian itu.sangat melampau..............
Kurma daging tanda sidia mencintai aku sepenuh hati .ha ha ha
Bukan senang nak merasa makanan yang lazat-lazat macam ni semasa melawat ibu yang masih dalam tempoh berpantang. Bertuahlah badan mempunyai akak yang ringan tulang seperti akak ratu kebaya. Ku sangkakan senyuman kak limah sampai ke petang rupa-rupanya hujan di tengahari. Bertabahlah wahai kak limah moga esok masih ada mentari.
Berlatih memegang baby sebelum mempunyai baby sendiri
Dari mata turun ke hati."Adakah akak ini masih ujud bila usia aku meningkat dewasa,? "kata Usyair Darwisy dalam hati.


Wa cau cin cau,wa nak temankan kawan wa buat kunci, wa tak bawa kak limah wa hold dulu permohonan kak limah untuk berjalan-jalan menyedut udara segar bersama wa sehingga ke satu tarikh yang belum diketahui.Wa bukan apa wa takut wa jadi ganster bila kak limah dianiaya, wa dah lah muka buruk buruk, perangai tak senonoh ,gaji rendah.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina