Monday, October 1, 2012

kau kalau tak menenuk dan menapirkan diri kau boleh tak?

Aku bengang betul ngan  supervisor aku ni , pagi pagi lagi dah buat muka. Aku tak kisah pun kalau dia  nak suruh aku buat keja apa-apa pun, dah namanya kuli ye dak? tapi kalau nak suruh aku pun ,  janganlah  dia buat muka tenuk @ tapir .Dah lah muka dia empat segi gaji tinggi tak sesuailah buat muka cam tu. Tengok wa ! muka  buruk gaji wa rendah wa boleh senyum lagi....

Sampai bila lah wa harus menahan diri dari melihat muka dia yang ala ala tapir dan ada kala tenuk tu?Entahlah masa  aku kat office  lama aku tak delah  tension cam ni tapi semenjak berpindah ke office cap pasar borong ni aku dah mula berkenalan  rapat ngan tension. Biar badan dan otak  wa  sakit@penat  tapi  jangan sesekali kau tunjuk muka tenuk ngan tapir dengan wa wa boleh jadi gila.  Kadang-kadang  tu dia tension ngan orang lain  aku plak nak kena  pandang muka dia yang tenuk @ tapir tu.sila main jauh-jauh ye.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina