Wednesday, October 10, 2012

Malam minggu aku ; Cerita yuyi dan milo ais kurang manis ; aku dan suami

Letih betul  aku semalam  ..............malam tadi barulah dapat tertidur awal dan lena sampai ke tengah malam. Aku terjaga dalam pukul 1 aku tengak  hp aku ,ada 2 miss call masuk dalam  pukul 10.30 malam .Ingatkan saper bagi miss  call   rupanya yuyi.  aku tengok  jam  dah menunjukkan pukul 1 rasa cam malas nak call dia semula tapi hati tak sedap plak aku terus tekan  nombor  hp dia 1300-88-2525 ye makcik ; adik   boleh hantar pizza ke rumah makcik  makcik  nak pizza hawaiian chicken .*marah ke?*

So berbalik pada cite aku call yuyi ; cis kurang asam punya  yuyi dia call aku semata-mata  nak tanya pasal blog kak milo atau blog milo ais kurang manis,  ingatkan apalah yang urgent sangat sampai dia bagi  aku dua kali miss call arghh entah apalah yang ada dalam blog milo ais sampai si yuyi nak  geladah 24 jam blog dia.  Aku syak selepas pertemuan yuyi ngan akak milo kalau tak silap aku dalam bulan 11 2011  yuyi cam jatuh suka ngan akak milo. Nasib baiklah akak  milo tak de anak bujang  yang sebaya yuyi tapi aku syak yuyi  nak tunggu abang ajim besar : )


Kita tinggalkan dulu yuyi ngan akak milo, come back to me and my laling *muntah hijaukan*

Selepas  menyelesaikan beberapa urusan yang berhampiran ngan kawasan (lokasi disyaki menjadi tempat pembunuhan  Jutawan Kosmetik) kami kembali ke Malaysia *pui pui*
Maaflah mak terlebih bagi kaler hijau kat gambar ni over tau photoscape ni.

Kami sampai ke bumi Malaysia dalam pukul 6 petang *opss sorry sampai ke Pelabuhan Utara sekali sekala berliburan ngan suami apa salah ye dak macam ku pernah dengar je  bahasa liburan waduh baru aku teringat pada geng ku yang seorang tu.

Di sini aku berliburan bersama  suami ; makan seafood apa lagi yang sedap kalau tak seafood
 Sotong goreng tepungnya  mantap lagi lembut sedap dicicah ngan sos cili buatan sendiri
firdaus dah agak  keletihan tapi selepas menyedut  fresh orange  mata dia terus terbukak
mee hailam guna mee besar ni sedap-pilihan aku dan suami

gaya mata cam tu bukti nasi goreng cina  terlampau sedap atau dia tengah mengantuk
 memilih sotong goreng
ayam masak lemon untuk Firdaus
Firdaus suka sangat makan lala goreng  petang tu suami lupa nak orderkan untuk dia  lala goreng   .Dia diam kitaorang ingatkan dia lupa pasal lala goreng  haish rupanya dia ingat sebelum balik dia pesan  suami  aku tapaukan lala goreng untuk dia . arghh geram.
my laling ngan Firdaus
Lala goreng untuk Firdaus


Sekadar luahan hati 

aku syak bosku  sumber insprasiku ; haishh dia tak de betapa aku tak de mood nak buat keja

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina