Sunday, October 21, 2012

petang sabtu aku ; bila minah ketam ngan mat lala bertemu

Sepertimana  yang kengkawan tahu aku ni seorang penghidap sengugut tegar oleh kerana sepanjang hari sabtu aku telah  mengalami beberapa simptom sengugut  maka aku malas lah nak merayap-rayap  ke mana-mana . Memandangkan aku tak larat , aku bercadang  hendak menghabiskan masa dengan anak-anak  di rumah je. tapi bila terpandang  muka firdaus aku jatuh kasihan. Hujung minggu  macam ni kena terperap di rumah je. Kebetulan  petang tu yuyi bercadang hendak mengajak  aku  berjalan jalan  makan angin ke Tanjung Gila. "ek eleh Tanjung Gila je ke?Tak mencabar langsung ,"aku kata dalam hati.Sementelaah suami aku tak  ke mana-mana dan dia pun  dah habis kerja kitaorang ajak dia sekali ke Tanjung Gila . Pada mulanya Aku  dengan yuyi memang tak bercadang nak makan tapi memandang suami aku  beriya-riya mengajak kitaorang makan ,aku on je ,Kasihan plak dengan   dia seingat aku dia belum menjamah apa-apa makanan sejak  balik kerja tadi. Kita orang makan di restoran yang besa-besa dengan kitaorang je

Macam comel je?????
Restoran seafood Port Village dan Kawasan sekitarnya 
budak comot????
Permandangan di persekitaran restoran

lala  masak kam yeong

Baby kailan goreng bawang putih
Bukan cincin tunang apatah lagi cincin kahwin
Ketam goreng telur masin 
 
Merenung masa depan yang belum pasti : )
Masing -masing dah  kekenyangan  masa ni
 
crab lover and lala lover : )
 
pesen apa ni?

seriusnya????

Tunggu kedatangan kami lagi ye.
wow !!!!!ikan belacak berkeliaran di sekitar restoran ni




Cukup setakat ni ye,mak tengah menahan sakit  kalau boleh sekarang ni  mak nak meluruskan pinggang .Jumpa lagi..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina