Monday, November 12, 2012

Akitiviti petang sabtu ; mana lagi spa yang terbaek kalau tak De' wajah spa Alam sentral


aihhh...Bercintanya nak ke tempat keja hari ni bila mengenangkan esok cuti  Diwali. Pagi esok aku dan  keluarga  akan ke rumah MIL bagi memeriahkan lagi sambutan Hari Diwali di sana.Tak sabar rasanya nak menjamah makanan yang dimasak oleh MIL.Dah agak  lama juge  aku tak merasa masakan MIL, last aku  makan masakan MIL pada  Hari Diwali tahun lepas. InsyaAllah esok aku dapatlah  menikmati masakan air tangan MIL.

Berbalik pada tajuk entry ; petang sabtu aku menemankan yuyi ke De'Wajah SPA Alam Sentral untuk membuat hair treatment. Dalam pada tak buat appoinment tetiba je   nak  terjah spa. Sebelum berhair treatment bagai yuyi bawak kitaorang makan kat Kenny Rogers  lama betul  tak makan kat sini .

Letihlah hari ni tak dapat aku  nak   membebel panjang : (

akak bersama  adik yang sedang khusyuk  membaca buku sekolah, arrghhh geram
Alangkah baiknya kalau Firdaus   menghayati buku pelajaran sebegini rupa
muffin kegemaran Firdaus
Firdaus pura-pura minum Jewel Trasure yang aku tak berani nak minum-arghh geramnya  dia ni suka order minuman yang pelik tapi  dia  tak minum nanti air minuman yuyi yang jadi mangsa.
Firdaus sedang menikmati muffin kegemaran yang pada aku terlebih manis 
set quater  meals  untuk firdaus

Yuyi ngan aku berkongsi hidangan
Kasihan yuyi terpaksa minum air  minuman yang diorder oleh Firdaus*kes sebegini sering berlaku*

Keluar dari  kenny rogers  kitaorang terus masuk De'wajah  SPA@ dewi sri spa  diAlam sentral

Nampak tak di situ  tangan Firdaus yang sibuk bersama adik therapist yang sedang leka  memilih warna rambut
Firdaus sedang mendengar penerangan daripada  adik therapist yang sentiasa comel : )
Mak andam cum kak nam
yuyi ketawa bersama akak therapist
budak penyibuk yang sedang menikmati minuman penyegar badan
yuyi  sedang menerima  urutan kepala dari akak therapist
minuman penyegar badan dan air suam


Jumpa lagi .....



~~~~Happy Diwali kepada semua penganut agama Hindu ~~~~






Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina