Wednesday, November 7, 2012

Duta pusat pelansingan badan


Oh pakcik kau.Apa!!!! Fasha sandha yang sedang  menunggu kelahiran anak pertama akan bakal dilantik menjadi  duta Slim World mengantikan tempat Wardina .Oh ini tidak adil tidak adil bagiku yang dah melahirkan 4 orang anak ini masih belum pernah mendapat tawaran menjadi duta kepada  pusat pelansingan badan.

Bercakap pasal pusat pelansingan badan aku teringat kata-kata biskut  empat segi "zalina !!! olang yang pergi  pusat pelansingan badan tu olang kaya serupa datin ,dorang suka baling saje lepas tu  badan kena balut-balut kasi panas, oooo saya tak suka ooo." (sila baca diolog dalam pelat loghat  cina)Maafkanlah biskut empat segi, spesis dia ni kalau sekali balut kena bayar RM1 dah tentu-tentu malam ni juge dia mendaftarkan  diri  ke pusat pelansingan  badan .



sekian terima kasih


yang berharap menjadi duta


Makcik Fasha Sanda size pinggang 28inci



Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina