Sunday, November 4, 2012

Kerabu mangga cik ina ; resepi Aizamia3


Wah pucuk dicita ulam yang mendatang baru je penyakit malas nak menaip resepi aku datang tetiba     ada plak rajin  buat entry kerabu mangga untuk aku. Apa lagi ambik link jelah kan.Terima kasih Aizamia3 kerana sudi menaipkan resepi untuk cik ina.

Petang sabtu suami aku petik dua biji mangga   dari  pokok depan rumah

Kalau sekiranya ada berminat dengan kerabu mangga sila lah ambik resepi kat sini ye. 
 Mangga yang lagi sebiji aku buat colek untuk suami aku yang mengidam  mengalahkan orang pregnant.


Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina