Thursday, November 8, 2012

main kasar

 
Hari dah masuk hari ketiga penyewa rumah aku  meninggalkan rumah sewa  tanpa sebarang khabar berita. Kalau ia pun kau nak melingkup kemana-mana kau tinggalkanlah  duit sewa rumah kat emak atau adik kau. *brengset*Betul ke apa yang aku dengar? suami aku cakap yang kau pulang ke kampung halaman . Wah !  meriah carey   sewa rumah kau tak bayar, kau  boleh  berjimba-jimba di kampung halaman kau.Cerita ni agak menarik untuk  didengari.Nasib baik keja pungut memungut duit sewa rumah dah aku serahkan sepenuhnya kepada suami aku selepas kejadian "jamban tersumbat aku korek" ha ha ha ha


Wa tak nak cakap lebih-lebih,  kering air liur wa  tak pun jari wa patah  nak menaip wa tahu petang ni suami wa turun duit sewa rumah ada dalam tangan suami wa kalau tidak wa putuskan tali ampaian depan rumah  lu *ganasnya*


Pesanan penting; kalau nak mati pun jangan mati dalam rumah gua.wa bukan apa nanti wa takut tak de orang mahu sewa rumah wa .



Sekian terima kasih


Yang mengharap duit sewa rumah dari jauh


mak sedara along bukit beruntung








Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina