Thursday, November 1, 2012

Pandan dan Coffee swiss roll ; nyum nyum sedapnya

Dari kecik sampailah sekarang aku suka makan kek swiss roll ni, nak buat tak pandai, pernahlah gak aku cuba buat tapi tak menjadi. Apasal tak percaya kek aku tak menjadi? Tak pandailah aku nak hipokrit  hipokrit ni .kalau aku kata tak menjadi tak menjadilah, kalau aku tak tahu buat sesuatu pekerjaan tu aku bagitau je aku tak tahu nanti aku mintalah tunjuk ajar dari yang bijak pandai. Bukan spesis aku bila  tak pandai menari cuba nak salahkan tanah tinggi rendah. Tak rugi humble humblekan diri , humble tu adalah sesuatu  yang indah dalam dunia ni.Percayalah humble ni banyak memberi kelebihan dan  feadah dalam hidup kita.Janganlah  kita sesekali  rasa diri  kita  berada dikedudukan paling bawah bila kita mengamalkan sikap humble.bangangkan aku  daripada cerita swiss roll ke cerita humble.




 terbaek ;  dua hari lepas aku beli  kat Jaya Jusco

Pandan & Coffee swiss roll yang  gebu dan mantop


















okey jumpa lagi............








Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini. Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina