Friday, November 16, 2012

Pencarian tertinggi Google Malaysia pada bulan Oktober , November 2012


 Aku syak

1)shanghai night dress
2)peplum shanghai dress
3)shanghai club dress
4)baju shanghai
5)dress shanghai
6)baju sewa shanghai
7)shanghai dress sewa
8)shanghai dress for sale
9)shanghai dress for rent

dan pendek kata apa saja pakaian/dress yang berunsur shanghai menjadi pencarian  tertinggi google Malaysia pada bulan Oktober dan November 2012 selepas Hanis Zalikha dan Fatin Liyana.

  kak limah dalam imiginasi aku

Bercakap mengenai "shanghai  otak aku membayangkan yang luar biasa(seksi, jahat, nakal , mengoda ) untuk kak limah pakai pada malam yang mendera fizikal dan mental .Dah tiba masanya kak limah  keluar dari kepompong baik, putih dan mengelirukan.Aku tersenyum sendiri sambil meneliti  solekan mataku dicermin.WAK LU







Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina