Tuesday, November 6, 2012

suku labu kuning@pumpkin fresh organic konon



sambungan dari entry bubur labu kuning@pumpkin ; Bila  aku  belek  labu kuning  yang aku beli di  JJ bukit tinggi tempoh hari  spontan terpacul perkataan "Mak haih gila apa aku beli labu organic" Cis patutlah aku rasa reganya lain macam je. Sorry,  aku bukan tak nak percaya khasiat sayuran organic cuma otak aku belum dapat  menerima yang aku kena membayar lebih  hanya  semata-mata kerana   sayur.*bajet kedekut*


bersambung........................





Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina