Friday, May 29, 2009

Cempaka Sari SPA



air ribena minuman kegemaran sekeluarga. sebelum buat facial. buat satu tupperware lepas tu kasi sejukkan dalam peti ais.



alatan untuk membuat facial. bukan pro . alah-alah manja kat rumah je. laki aku tu mesti nak facial dua hari sekali sepatutnya sebulan sekali. tapi atas permintaan dia tiap-tiap hari. biar haus muka dia. aku tak tanggung. kalau tak buat dia kata aku dah bertahun tak facial muka dia. aku layan je.....



selepas buat facial sapu krim malam. safi balkis je.




ni scrub muka jenama guardian. selepasa cuci muka bolehlah scrub.



toner jenama nivea. lepas scrub dan cuci balik bolehlah pakai toner. sapu pakai kapas. besi pulak buang jerawat.




ni masker jenama st Ives. last sekali bolehlah pakai masker.






kat rumah pakai timba je tau. bukan salon.sendiri pahamlah.






masa untuk menanggalkan masker kat muka. laki aku ni bukannya dia tahu aku tangkap gambar dia. dia syok tidur. kalau dia tahu kena debuk nanti.






aku bengang betul dengan firdaus ni .aku nak pukul dia, pandai dia lari. asal aku nak tangkap gambar je , dia panggil laki aku.





masa cuci muka. ni syok tidur lagi







orang tengah scrub pun dia tak sedar. apa punya sedap tidurlah.








apalagi kasih bersihkan. sorrylah tak ikut turutan. aku bukannya pro.

























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina