Sunday, May 31, 2009

Lauk untuk makan tengahari



lauk utk makan tengahari sabtu.



sayur taugeh campur sawi, tahu dan alah alah tahu org panggil scallop. aku dah tulis dalam entry yg aku makan yong tau fu. benda tu sedap.


goreng sayur jgn terlalu lama. cepat angkat bila dah layu sikit.


sambal cili api dgn ikan bilis dan belimbing buluh. sedap sangat. dalam entry aku yg dulu aku buat letak mangga. ingat tak.




nilah dia dah masak. dapat belimbing buluh yg dah masak . baru sedap.jgn lupa letak gula sikit supaya tak pedas sangat.





apalagi anak aku ni tukang makan. dia ni kalau dapat pedas senyum sampai ke telinga.





lupa pulak aku goreng ikan sardin dengan telur dadar sekali.





apalagi dah kenyang posing mcm model.




ala-ala noami campbel tak?
















Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina